משלוח חינם מהיר בהזמנה מעל 250 שקלים.
ניתן לבצע גם הזמנה בטלפון
050-9931933

גם בימים קשים אלו אנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.
ביחד ננצח!

איזה מכונת שיוף לציפורניים הכי טובה?

איזה מכונת שיוף לציפורניים הכי טובה?

 

נשים רבות משקיעות רבות בטיפוח הציפורניים, השקעה זו באה לידי ביטוי בהשקעת זמן, כספים ואנרגיות, שכן ציפורניים יפות ומטופחות דורשות לרוב קביעת תור במכון קוסמטיקה וטיפוח הציפורן על ידי טכנאית ציפורניים מקצועית אשר משתמשת במיכשור ואביזרים מתאימים ואיכותיים. בין מגוון האמצעים המאפשרים הגעה למראה הציפורניים המטופחות יש לציין מכונת שיוף לציפורניים. מכונת שיוף ציפורניים מקצועיות מאפשרת הגעה לתוצאות מדויקות ובין היתר גורמת למכון עצמו לייצר רושם מקצועי יותר מאשר במקרה שעובדות המכון משתמשות בכלים ידניים כמו למשל: פצירה.

 

איך מוצאים את מכונת השיוף הטובה ביותר?

 

כמו בכל תחום – גם במקרה של מכונת שיוף לציפורניים ניתן למצוא סוגים שונים של מכונות שיוף. בין מכונות אלו יש לציין את מכונת שיוף Strong המצליחה, המככבת בקרב טכנאיות הציפורניים בארץ. מכונת שיוף Strong הינה מכונה חזקה ומאוד אמינה אשר מגיעה עם ידית נוחה לאחיזה ומאפשרת ביצוע פדיקור ומניקור. מכיוון שהמכונה איכותית ביותר היא יכולה לעמוד בעומסים ולאפשר הגעה לתוצאות מרשימות.

 

פרמטרים חשובים לבחירת מכונת שיוף ציפורניים מקצועיות

 

לצד מכונת שיוף Strong ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון כאשר בוחרים מכונת שיוף, הפרמטרים החשובים שיש לבחון הם: חוזקה של המכונה והתחזוקה הנחוצה לה – שכן על המכונה להיות גם מספיק חזקה וגם לא לדרוש הרבה תחזוקה שתוביל להוצאות רבות ותגרום לשימוש במכונה לא להיות משתלם. כדי ללכת כמה שיותר “על בטוח” ולאפשר עבודה בצורה נוחה חשוב לבחון את ידית האחיזה של המכונה, לידית זו יש חשיבות רבה משום שאם היא אינה נוחה העבודה הופכת להיות מסורבלת ומתישה. מעבר לכך, חשוב לבחור מכונה שמאפשרת עבודה לאורך זמן, שכן רוב המכונים מקבלים נשים רבות מדי יום ונדרשים לבצע עבודה במהירות יחסית. גורם נוסף שיש לבחון הוא הרעש שהמכונה מייצרת בעת העבודה. רצוי לבחור במכונה שקטה ואף לשאול את המוכר או המוכרת בחנות האם המכונה תהיה שקטה גם לאחר תקופה מסוימת, משום שחלק מהמכונות המיועדות לשיוף ציפורניים נהיות רועשות עם חלוף הזמן עקב שחיקת מיסבים. בחירה נכונה במכונה איכותית שמחזיקה מעמד לאורך שנים תאפשר עבודה מהנה ופוריה.

 

תחזוקה שוטפת לציפורניים במכון מקצועי

 

כדי שלקוחות המעוניינות לעצב את ציפורניהן בצורה מרשימה יוכלו לתחזק את ידיהן לאורך זמן וליהנות מהמראה המעוצב והמרשים באופן מתמיד, עליהן למצוא מכון המתמחה בעיצוב וטיפוח ציפורניים. מכון מקצועי ואמין יציע שירות מקצועי ויחס אישי, כך שכל לקוחה שמגיעה לעיצוב ציפורניים תוכל לשריין לעצמה תור בזמן המתאים לה, להגיע בנחת, להירגע בזמן הטיפול בציפורניים ולצאת עם ציפורניים מטופחות ותחושת שמחה. קיימים מגוון מכונים המתמחים בתחום עיצוב הציפורניים. מעבר לכך, ניתן לרכוש את המוצרים האיכותיים באתרים שונים, כדוגמת האתר “ריקי לק” המקצועי אשר מעניק שירות איכותי ויחס אישי לכל לקוחותיו.

 

מכונת שיוף לציפורניים מקצועית סטרונג Strong 207B

מכונת שיוף לציפורניים מקצועית סטרונג Strong 210

עגלת קניות