משלוח חינם מהיר בהזמנה מעל 250 שקלים.
ניתן לבצע גם הזמנה בטלפון
050-9931933

גם בימים קשים אלו אנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.
ביחד ננצח!

לק ג’ל ונליסה

לק ג’ל ונליסה

כמו שאת בטח כבר יודעת, לק ג’ל הוא מוצר שנותן לנו פתרון מעולה בתחום הטיפוח. בעבר היינו צריכות להיזהר על הציפורניים לאורך כל היום בביצוע פעולות יומיומיות. ועדיין עם כל הזהירות, היה קשה מאוד להימנע משבירה של ציפורן ביד, או מלק שמתקלף ומאבד מהמראה הזוהר שלו. נשים רבות שרצו להקפיד על מראה מסודר ומטופח, התקשו בכך מפני שכמעט בלתי אפשרי לשמור על ציפורניים משוחות בלק מושלם, בזמן שאת גם אמורה לבצע מטלות שגרתיות בבית ובעבודה.

אל תוך המציאות הזאת נכנסה ההמצאה של לק ג’ל, והפכה להיות אופציה מועדפת עבור מיליוני נשים ברחבי העולם. אפשר להגיד, שבתחום הטיפוח והאסתטיקה, הלק ג’ל מהווה לא פחות ממוצר מהפכני.

למרות השם “לק”, הרי שלק ג’ל הוא מוצר מאוד שונה מהלק הרגיל באופן הפעולה שלו. לק ג’ל דורש להשקיע קצת יותר ממה שנדרש בלק רגיל מבחינת אופן המריחה והחומרים הנלווים. אך במקביל, הלק ג’ל מספק גם יתרונות לא מבוטלים.

אחד היתרונות של לק ג’ל הוא שהוא נשאר עמיד לאורך זמן. זאת כמובן בהנחה, שמשתמשים בו בצורה נכונה.

יתרון נוסף הוא, שניתן לרחוץ את הידיים במים וסבון, ואף להשתמש בחומרי ניקוי ללא חשש מהתקלפות או פגמים בנראות.

הלק ג’ל גם מתייבש מיד עם סיום התהליך, ובכך הוא מאפשר לנו לצאת מיד אל המשימות שלנו, מבלי החשש שליווה את הלק הרגיל מפגיעה בציפורן שהלק עליה עדיין לא יבש לחלוטין.

מעבר למראה המטופח שהוא מקנה לציפורניים, הלק ג’ל גם עוזר לשמור על הציפורן מהתפצלות.

בתחום מוצרי הלק ג’ל, חברה אחת ששווה להכיר את המוצרים שלה היא – ונליסה. מדובר במותג מוביל שקיים משנת 2013, כך שיש לו ותק ניכר בשוק.

כל המוצרים מבית לק ג’ל ונליסה הם באישור משרד הבריאות, ועברו בקרה בהתאם, ולכן הם בטוחים לגמרי לשימוש בקליניקה שלך.

המוצרים של ונליסה פועלים על נוסחה ייחודית, שמכילה רמת פיגמנט גבוהה. בזכות המאפיין הזה הלק ג’ל של ונליסה משיג אפקט איכותי של כיסוי הציפורן ומראה מלא ובוהק.

המוצרים מבית ונליסה מגיעים במספר סדרות של צבעים, שניתן לרכוש כערכה שלמה, או במוצרים בודדים, בהתאם לצורך ולסגנון המועדף עלייך.

את כל מוצרי ונליסה, מזוודת לקים ונליסה, צבעי חורף ונליסה וכל הציוד של חברת ונליסה ניתן לרכוש אצלנו בריקי לק.

עגלת קניות