משלוח חינם מהיר בהזמנה מעל 250 שקלים.
ניתן לבצע גם הזמנה בטלפון
050-9931933

גם בימים קשים אלו אנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.
ביחד ננצח!

לק ג’ל פאני באני OPI

 לק ג’ל פאני באני OPI

 

אם גם לכן אין זמן וכוחות לחדש את הלק כל מספר ימים וגם אתן נהנות להביט בציפורניים המטופחות והיפות שלכן לאורך כל שעות היממה ובעת ביצוע שלל סוגים של משימות, סביר להניח שכבר יצא לכן לשמוע על לק OPI פאני באני שכבר נהנה מיחסי ציבור מבטיחים ברחבי העולם ובין היתר בארצנו הקטנטונת – ישראל. הלק ג’ל האיכותי והעמיד שנמכר במחירים משתלמים הופך את כל העיסוק בציפורניים לחגיגה שלמה ממנה ניתן ליהנות בכל פעם מחדש. אם אתן באמת בעניינים, סביר להניח שגם שמעתן על לק פאני באני. בין אם מדובר על לק פאני באני OPI במבצע או שלא במבצע, המחיר של הלק בהחלט משתלם, שכן מדובר על לק עמיד ביותר ועל גוון מקסים – ממש כמו של פרוות הארנב לאחר שהוא שיחק מעט עם חבריו ופרוותו הפכה מלבנה לחלוטין ללבנבנה- אפרפרה. הגוון המעניין מתאים ליום-יום – לימים שגרתיים של עבודה או לימודים ואפילו לצבא, שכן מדובר בגוון עדין שאינו בולט מאוד לעין. מעבר לכך, גוון הלק מתאים לאירועים שונים, לרבות חתונות, שכן הוא מעניק מראה יוקרתי ומעודן לציפורניים ומשתלב היטב עם מגוון סוגים של שמלות.

 

מניקור פאני באני – שפע יתרונות ללק המיוחד שכל כך הרבה נשים בישראל וברחבי העולם אוהבות

כמות הישראליות שאוהבות מניקור פאני באני הינה גבוהה ביותר ובכל קיץ חלה עלייה במכירות של גוון הארנב החביב. גוון זה אכן מתאים לכל לבוש, ולכן ניתן ליהנות ממנו לאורך זמן ואין צורך לחשוב בכל פעם האם מראה הציפורניים ישתלב עם הבגד שאנו עתידות ללבוש. מעבר לכך, הלק העמיד והיפה מתייבש מאוד מהר. ללק המצליח יש “רזומה” מפואר והוא נמכר כבר יותר מעשור בקנדה ובארצות הברית, כאשר הצלחתו בארץ נמצאת במגמת עלייה מתמדת. במידה שאשה מעוניינת לבצע מניקור מקצועי במכון – היא כמובן יכולה לגשת למכון המתמחה בטיפוח ציפורניים, לבצע לק פאני באני עמיד וליהנות משירות מקצועי ותוצאות מרשימות במהירות.

 

פדיקור, מניקור ושלל מוצרי קוסמטיקה איכותיים – למראה מרשים שנשמר היטב לאורך זמן

 

מכון יופי אשר מתמחה בביצוע פדיקור ומניקור, משתמש במכשור מתקדם וחומרים איכותיים כגון לק פאני באני, יאפשר לכל אחת ליהנות ממראה ציפורניים מרשים ומעוצב לאורך זמן, כך שהצורך למרוח לק כל שני וחמישי ייחסך לחלוטין והלק ישמור על מראה אסתטי וייראה כמו חדש למשך תקופה ארוכה. מכון יופי אשר מעניק שירות מקצועי ואדיב יאפשר לכל לקוחה להגיע ולהתרווח במושב לקראת טיפול אישי ומקצועי שבסופו ייראו ציפורניה יפות ומטופחות. המעוניינות במציאת מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומובילים, כדוגמת לק גל פאני באני, יכולות לפנות אל ריקי לק, אתר מוביל לרכישת מוצרי קוסמטיקה, בו ניתן למצוא שלל מוצרים באיכות גבוהה ביותר.

 

לק ג’ל OPI-H22 פאני באני

 

עגלת קניות