משלוח חינם מהיר בהזמנה מעל 250 שקלים.
ניתן לבצע גם הזמנה בטלפון
050-9931933

גם בימים קשים אלו אנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.
ביחד ננצח!

מנורת ייבוש לציפורניים מה כדאי?

מנורת ייבוש לציפורניים מה כדאי?

מנורה לייבוש לק ג’ל היא מכשיר הכרחי בכל מכון קוסמטי שעוסק בבניית ציפורניים. ישנן כיום שתי טכנולוגיות רווחות בתחום של ייבוש לק.

הראשונה היא טכנולוגיה של פלורסנט, והשנייה היא תאורת לד. האפשרות השנייה היא הנפוצה ביותר כיום. מנורת הלד הפכה לבחירה המועדפת של מכונים רבים, ממספר סיבות:

  • היא נחשבת בטוחה ואמינה יותר.
  • היא חסכונית באנרגיה, היות שהפעלתה צורכת פחות חשמל ממנורת פלורסנט.
  • היא ידידותית יותר לסביבה, בדיוק מאותה סיבה.
  • היא מפיצה אור לבן, שאינו פוגע בעיניים.
  • היא עמידה יותר ובדרך כלל מחזיקה לאורך זמן יותר ממכשירים אחרים.
  • הנורות שבה אינן מהבהבות, ולכן פחות מפריעות בשדה הראייה.
  • חסכונית בזמן, מפני שזמן הייבוש קצר משמעותית מאשר במכשירים אחרים.

במידה שאת מתעניינת ברכישה של מנורת ייבוש לציפורניים, ויש לך התלבטות לגבי המכשיר המועדף, חשוב שתהיי ערה למספר נקודות קריטיות בבחירת המכשיר האופטימלי עבור העסק שלך:

  • תקניות – שימי לב שהמנורה שאת רוצה לרכוש עומדת בתקנים הנדרשים בשוק. נכון, זה נשמע כמעט מובן מאליו, אבל אולי תתפלאי לדעת, שגם היום יש עדיין מכשירים לא תקניים שמוצעים למכירה. מכשירים כאלה עלולים להוות סכנה ממשית, בעיקר בשל נזקי קרינה ברמה גבוהה מהתקן המותר. לכן חשוב ממש לבחור מנורה שמגיעה מחברה מוכרת, שעומדת בתקנים ויש עליה אחריות.
  • הספק חשמלי – ברכישת מכשיר מחו”ל, חשוב שיהיה לך ברור על איזה רמת מתח חשמלי המכשיר עובד, היות שיש הבדלים בנושא זה בין ישראל לאירופה וארה”ב. תרצי לוודא שהשקע הדרוש לה הוא לפי התקן הישראלי. באופן כללי, מומלץ לקנות את המכשיר מספק ישראלי, כדי להימנע מטעויות קריטיות בנושא הזה, שעלולות לעלות לך בזמן יקר ובהוצאות נוספות.
  • התאמה לכל צרכי הייבוש – שימי לב שאת רוכשת מנורה איכותית ומקצועית, שיכולה לעבוד ולייבש את כל סוגי הג’ל שאת עובדת איתם.

חשיבות המנורת ייבוש לציפורניים

אי אפשר להגזים בחשיבות של מנורת ייבוש שתיתן לך מענה אמיתי ואיכותי לאורך זמן. את בטח מבינה כמה זה קריטי לדאוג שכל פעולת הייבוש תתבצע בצורה חלקה, כך שהלקוחות שלך יוכלו להנות מייבוש מהיר ויעיל, ואת תוכלי להנות ממוצר חסכוני ואמין, שפשוט עובד כמו שצריך.

אחת המנורות החזקות היום בעולם בניית הציפורניים היא מנורת הייבוש של חברת Sun.

שהיא מותג מוכר ואמין בשוק.

מדובר במנורה שעובדת על טכנולוגיית לד משולבת עם טכנולוגיית UV מה שהופך אותה למכשיר המוצלח ביותר והמועדף ביותר בקרב קוסמטיקאיות מקצועיות.
המנורה היא חזקה ואמינה, ועם זאת אינה מחממת את הידיים, אלא מייבשת בלבד.

המנורת ייבוש לציפורניים של חברת Sun מעוצבת במבנה המותאם למטרתה. יש בה פריסה רחבה של נורות, דבר שמאפשר לה לייבש את הציפורניים מזוויות רבות בו זמנית, להשגת אפקט מהיר ואיכותי.

לסיום רק נציין, שעם כל מכשיר שתבחרי לרכוש, חשוב מאוד גם להקפיד להפעיל את המנורה בדיוק לפי הוראות היצרן, על מנת להימנע מתקלות מיותרות ולהנות מהמנורה לאורך זמן.

עגלת קניות